شناسهٔ خبر: 177382 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس دستگاه نظارت بر انتخابات نظام مهندسی ساختمان استان گلستان خبر داد؛

تعویق زمان برگزاری دهمین دوره انتخابات نظام مهندسی ساختمان استان‌ها

راه و شهرسازی گلستان رئیس دستگاه نظارت بر انتخابات نظام مهندسی ساختمان استان گفت: بر اساس ابلاغ وزارت راه و شهرسازی، مبنی بر تعویق زمان برگزاری دهمین دوره انتخابات نظام مهندسی ساختمان استان ها، فرآیند ثبت نام داوطلبان از تاریخ ۷ مهرماه آغاز خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان)، پس از ارسال ابلاغیه وزارت راه و شهرسازی برای به تعویق افتادن دهمین دوره انتخابات نظام مهندسی ساختمان استان ها، جلسه ای ما بین اعضای دستگاه نظارت و هیئت اجرایی انتخابات گلستان برگزار شد.

سید محمد حسینی، رئیس دستگاه نظارت بر انتخابات استان در این جلسه که با رویکرد هم افزایی بین دو هیئت برای برگزاری انتخابات در تاریخ معین برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به تعویق سه ماهه زمان انتخابات، فرصت بیشتری برای نظارت و برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور خواهیم داشت.

وی افزود: با استفاده از تجاربی که طی ماه های گذشته کسب کردیم و همچنین همدلی و تلاشی که در دستگاه نظارت و هیئت اجرایی وجود دارد بدون شک این انتخابات با کمترین چالش برگزار می شود.

رئیس دستگاه نظارت بر انتخابات استان ثبت نام مهندسان در سامانه Ims را ضرورتی مهم برای شرکت در انتخابات دانست و افزود: جامعه مهندسی با ثبت نام در این سامانه علاوه بر شرکت در انتخابات می توانند از سایر خدمات مهندسی نیز بهره مند شوند.

حسینی همچنین گفت: داوطلبانی که مایل به شرکت در انتخابات هستند می توانند از تاریخ ۷ مهر تا ۱۲ مهرماه نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی در انتها تاکید کرد: بر اساس ابلاغیه شماره ۱۰ دستگاه نظارت کشور و جدول زمان بندی اصلاحی، دهمین دوره انتخابات در بازه زمانی ۳ الی ۹ دی ماه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.